منوی دسته بندی

دانلود رایگان جزوه مقدمه ای بر اصول بازاریابی

دانلود جزوه مقدمه ای بر اصول بازار یابی رشته های مهندسی و مهندسی صنایع در 212 صفحه به صورت فایل pdf و با کیفیت بالا

یکی از دوروسی که دانشجویان رشته مهندسی و مهندسی صنایع باید آن را پاس کنند درس مقدمه ای بر اصول بازاریابی میباشد به همین منظور سایت جزوه بان جزوه این درس را تهیه کرده و در اختیار دانشجویان قرار داده است تا با مطالعه ان نمره بهتری در امتحانات کسب کنند

فهرست مطالب :

  • مقدمه
  • مفاهیم بازاریابی
  • برنامه ریزی استراتژیک و فرآیند بازاریابی
  • بررسی و تحلیل محیط بازاریابی
  • بررسی و تحلیل رفتار مصرف کننده
  • تحقیقات بازاریابی
  • برآورد حجم بازار و پیش بینی تقاضا
  • بخش بندی بازار
  • طراحی استراتژی های رقابتی
  • بازاریابی محصول و خدمات
  • قیمت گذاری
  • تبلیغ و ترویج
  • توزیع

قسمتی از متن جزوه مقدمه ای بر اصول بازاریابی

بازاریابی: مجموعه ‏ای از اصول و فرآیندها برای خلق، مخابره، ارسال و تبادل محصولاتی است که برای مشتریان، ارباب رجوعان، شرکا و در سطحی گسترده تر برای جامعه باارزش و سودمند است. در حوزه عمل بازاریابی علی الخصوص بازاریابی صنعتی، به نظر می رسد که لازمه درک انواع رویکردها به این مفهوم، شناسایی تئوری ها و تحولات علم کلان بازاریابی است. این جزوه در ۲۱۲ صفحه و ۱۳ بخش مفاهیم اولیه و اساسی بازاریابی را توضیح می دهد.

این جزوه برای دانشجویان دانشگاه های دولتی ازاد پیام نور و غیر انتفاعی مناسب میباشد

  • نام فایل:جزوه مقدمه ای بر اصول بازاریابی
  • حجم فایل :9 مگابایت
  • فرمت فایل : pdf
  • نوع جزوه : تایپ شده
  • تعداد صفحات:213
  • قیمت فایل:رایگان

دانلود جزوه با لینک مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 7 =