دانلود رایگان جزوه مقدمه ای بر اصول بازاریابی
دانلود جزوه مقدمه ای بر اصول بازار یابی رشته های مهندسی و مهندسی صنایع در 212 صفحه به صورت فایل pdf و با کیفیت بالا
یکی از دوروسی که دانشجویان رشته مهندسی و مهندسی صنایع باید آن را پاس کنند درس مقدمه ای بر اصول بازاریابی میباشد به همین منظور سایت جزوه بان جزوه این درس را تهیه کرده و در اختیار دانشجویان قرار داده است تا با مطالعه ان نمره بهتری در امتحانات کسب کنند
فهرست مطالب :
- مقدمه
- مفاهیم بازاریابی
- برنامه ریزی استراتژیک و فرآیند بازاریابی
- بررسی و تحلیل محیط بازاریابی
- بررسی و تحلیل رفتار مصرف کننده
- تحقیقات بازاریابی
- برآورد حجم بازار و پیش بینی تقاضا
- بخش بندی بازار
- طراحی استراتژی های رقابتی
- بازاریابی محصول و خدمات
- قیمت گذاری
- تبلیغ و ترویج
- توزیع
قسمتی از متن جزوه مقدمه ای بر اصول بازاریابی
بازاریابی: مجموعه ای از اصول و فرآیندها برای خلق، مخابره، ارسال و تبادل محصولاتی است که برای مشتریان، ارباب رجوعان، شرکا و در سطحی گسترده تر برای جامعه باارزش و سودمند است. در حوزه عمل بازاریابی علی الخصوص بازاریابی صنعتی، به نظر می رسد که لازمه درک انواع رویکردها به این مفهوم، شناسایی تئوری ها و تحولات علم کلان بازاریابی است. این جزوه در ۲۱۲ صفحه و ۱۳ بخش مفاهیم اولیه و اساسی بازاریابی را توضیح می دهد.
این جزوه برای دانشجویان دانشگاه های دولتی ازاد پیام نور و غیر انتفاعی مناسب میباشد
- نام فایل:جزوه مقدمه ای بر اصول بازاریابی
- حجم فایل :9 مگابایت
- فرمت فایل : pdf
- نوع جزوه : تایپ شده
- تعداد صفحات:213
- قیمت فایل:رایگان