منوی دسته بندی

پاورپوینت طرح پرورش قارچ خوراکی

دانلود پاورپوینت طرح پرورش قارچ خوراکی در 73 اسلاید با فرمت ppt همراه با نمودار و جداول

طرح پرورش قارچ خوراکی

پرورش قارچ یکی از شغل های پردآمد می باشد که نیاز به هزینه بسیار بالایی ندارد اما شغلی بسیار پر دردسر می باشد که در این مطلب یک فایل پاورپوینت در این زمینه برای شما تهیه کرده ایم.

پاورپوینت موجود در 73 اسلاید برای شما تهیه شده است که توسط مهندس عبدالله آبادی تهیه و تنطیم شده است.

موضوع پاورپوینت

پاورپوینت طرح پرورش قارچ خوراکی

فایل موجود درباره راه اندازی یک تولیدی پرورش قارچ خوراكی به ظرفيت 50 تن در سال می باشد و تمامی نکاتی که نیاز هست بیان کرده است.

در زیر متن چند اسلاید از پاورپوینت طرح و پرورش قارچ خوراکی را برای شما قرار داده ایم.

اسلاید اول:

مقدمـه :

 مواد پروتئينی ، يكی از مهم ترين اجزای مواد غذايی مورد استفاده انسانها است. نياز طبيعی بدن انسان به اين مواد ، مبين ضرورت استفاده آنها در سبد غذايی خانواده ها است. از ديرباز انواع گوشت ها، خصوصا گوشت قرمز‌ منبع اصلی تامين پروتئين موردنياز انسان بوده است.

اسلاید دوم:

لیكن در حال حاضر ، به واسطه تغيير روش زندگی از سنتی به ماشينی و كاهش تحرك افراد در زندگی روزمره ، استفاده از گوشت قرمز بدليل دارا بودن مقدار زيادی مواد چرب رو به كاهش نهاده و در عوض، استفاده از مواد غذايی ای كه با داشتن مقدار كافی پروتئين، براي سلامتی زيان آور نباشند مورد توجه واقع شده است. حبوبات ، سويا و قارچ خوراكی مهم ترين منابع پروتئين غير حيوانی هستند كه امروزه به طور وسيع مصرف مي‌شوند. در اين ميان بازار مصرف قارچ خوراكی به دليل افزايش سطح آگاهی جامعه نسبت به فوايد و روش مصرف آن ، روند رو به رشدي را تجربه می كند

توجه داشته باشید می توانید بعد از پرداخت هزینه فایل آن را دانلود و استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + پنج =

یک نظر

  • سحر

    ممنون جزوه خوبی هست

    29 آبان 1401 در 12:04 ب.ظ