پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات
دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات با فرمت ppt در 27 اسلاید با قابلیت ویرایش توسط کاربر
روانشناسی رنگ
در جوامع امروزی تبلیغات نقش بسیار اساسی در رونق گرفتن یک کسب و کار دارند و افراد زیادی برای تبلیغات هزینه می نماییند.
ولی در برخی از موارد تبلیغات انجام شده بازدهی لازم را نداشته و شخص به هدف و مقصد خود نمی رسد که یکی از آن عوامل رعایت نکردن نکات روانشناسی از جمله روانشناسی رنگ می باشد.
در این مطلب پاورپوینت روانشناسی رنگ را برای شما تهیه کرده ایم تا در این زمینه اطلاعات کافی و لازم را به دست آورید.
در زیر قسمتی از متن پاورپوینت را برای شما تهیه کرده ایم :
تعریف رنگ: در سال 1666، اسحاق نیوتن، دانشمند نامدار انگلیسی، کشف کرد که چنانچه نور خالص سفید از یک منشور عبور داده شود، به رنگهای قابل رؤیت تجزیه میشود. نیوتن همچنین کشف کرد که هر رنگ از یک طول موج منحصر به فرد تشکیل شده و قابل تجزیه به رنگهای دیگر نیست.
آزمایشهای بعدی نشان داد که با ترکیب نورها میتوان رنگهای مختلف را ایجاد کرد. برای مثال، نور قرمز در ترکیب با نور زرد، رنگ نارنجی را به وجود میآورد.
رنگی که بر اثر ترکیب دو رنگ دیگر به وجود آید را ترکیبی میگویند. بعضی از رنگها، مثل زرد و ارغوانی، در صورت ترکیب شدن، همدیگر را خنثی میکنند و نور سفید میسازند. این رنگها را نیز رنگهای مکمّل مینامند.
در زیر تصویری از پاورپوینت را برای شما تهیه کرده ایم. ( توجه داشته باشید کیفیت تصویر کم شده است )
درباره پاورپوینت
پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات در 27 اسلاید و با کیفیت بالایی برای شما تهیه شده است که دانشجویان، اساتید و علاقه مندان رشته روانشناسی می توانند آن را دانلود و اسستفاده نمایند.
توجه داشته باشید که این فایل با فرمت ppt می باشد که به راحتی می توانید آن را ویرایش و اصلاح نمایید.
اطلاعات فایل دانلودی
- نام فایل: روانشناسی رنگ در تبلیغات
- تعداد اسلاید: 27
- فرمت فایل: ppt
- قابلیت ویرایش: دارد
- حجم فایل: 1.39 مگابایت
- مناسب برای: دانشجویان، اساتید و علاقه مندان رشته روانشناسی